2009.03.16. 16:01| Szerző: RolFic

Kb. egy hónapja fedeztem fel, hogy meg van a Transform Quintet - Each Other's Children című albuma. Főzőcskézni kezdtem, és beraktam ezt a muzsikát...

Akkor elámultam, hogy milyen király kis fúziós jazz muzsikára bukkantam. El is határoztam hát, hogy ellátogatok egy koncertjükre. Végül hát eljött az idő: Márc 13 @Take5.

A Take5-ban most jártam először, de nagyon tetszik a hely. Ilyet pedig még sosem tapasztaltam: felhívtam őket, hogy szeretnék asztalt foglalni, de foglalt volt a szám, gondolom na jó, akkor majd hívom később. Erre csörög a telefonom, és visszahívtak, hogy Take5, XY vagyok, miben segíthetek. Na ezt nevezem én igazi vendégcsalogatásnak, már a 0. percben! Igen kedves gesztus volt a részükről. Ezen felül az árak nem olyan vészesek: Korsó Soproni: 480 HUF, felesek: 820 HUF (belépő: 1000 HUF). Ha belevesszük, hogy milyen igényesen van kialakítva a club, érthetők is az árak.

A Transform Quintetről pedig tényleg csak azt tudom elmondani, hogy kiváló muzsikusokkal tűzdelt, tökös fúziós jazz banda! Nagyon jó élmény volt a koncert, és szerintem még találkozunk ;). Legjobba na dobos srác (Gálfi Attila) játéka tetszett! (az összes ami hiányzott az egy jó kis slap-es bass szóló Eged Mártontól, de nem lehet mindenki olyan slap mániás mint én)

Összességében a Transform Quintet-et és a Take5-ot is csak ajánlani tudom a kedvs jazz kedvelő publikum figyelmébe!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr41005657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása