2008.10.10. 08:43| Szerző: RolFic

Elég gyakran megtörténik, hogy a hazafelé út egy pillanatképnek tűnik :) vagy még talán annak sem. Arra eszmélek, hogy már igazából otthon vagyok, és nem tudom mikor indultam, és hogyan értem haza.

Számomra EZ a TELEPORTÁLÁS :) Valószínűleg nem vagyok vele egyedül, de mostanság igen gyakran sikerül ez a mutatvány. Azt hiszem elég közel állok a tökéletes recept megtalálásához: jelenleg a sör+jäger+(pálinka - ez mindig becsúszik, pedig nem szeretem túlzottan) kombináció tűnik a legsikeresebbnek.

A mai nap is megpróbáltatásokkal teli lesz, hiszen meg kell jelenni a Pálinkafesztiválon és még komoly teljesítményt is fel kell hogy mutassak (zenei téren)!

Egyébként ismét szép napot kívánok mindenkinek... a fülemben éppen a Twin Peaks betétdala szól (a Jazzy jóvoltából) ami pont passzol a mostani melankólik 2nd Hand hangulatomhoz :O

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr20706311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása