2008.11.21. 09:46| Szerző: RolFic

Hát a tegnapi nap sem telhetett el események nélkül!

Kiderült, hogy a 45 kilós kombómat le-fel tudom hurcolni a lépcsőn... és még mozogni is tudok másnap! Persze azért a "másnap" szele megérintett. Valszeg nem kellett volna pálinkát innom, na de hát mind1 így kértem!

Tegnapi este legdurvább jelenete részemről:

- Meglátok egy nagyon helyes csajt és az "érdekes arcú" barátnőjét... mondom mindenképp meg kell próbálni letölteni a szép csajt, így hát odanyargalok hozzájuk 2 frissen facsart forraltborral (ami egyébként egész finom, csak mintha kicsit vizes lenne)!

- Az "érdekes arcú" lány (inkább nő igazából) nagyon örül, a másik is mosolyog meg minden, de megszólal: "Én nem ihatok"... mondom: "Miért is?"... ő: "Mert terhes vagyok..."

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ annyira durva volt ezt hallani, hogy azt hittem megborulok :) így aztán továbbáltam a forraltborommal!

Szerencsés csávó lehet aki ilyen szép nőnek csinálhat gyermeket egyébként! Tehát respect meg minden, de annyira sokkolt ez a kijelentés, hogy nem tudtam lereagálni a helyzetet...

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr49780794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása