2008.12.09. 14:08| Szerző: RolFic

Ma megszültem életem első 404-es Hibaoldalát!

Az alábbiak alapján készítettem el:

- Title tag: XYZ oldal neve / 404-es Hibaoldal - A keresett oldal nem található

Kutakodtam és tanulmányaimból is merítettem így az oldal úgy érzem meglehetősen jól sikerült!

Néhány jó tipp:

- Előszöris kérjünk bocsánatot a kedves látogatótól, hogy nem találta meg amit keres. (Sajnáljuk, a keresett oldal nem található...)

- Aztán próbáljunk meg neki némi segítséget nyújtani, hogy mi lehetett a hiba oka. (pl.: Kérjük, ellenőrizze helyesen írta-e be a webcímet...)

- Ezek után hasznos lehet megkeresni éppen futó ajánlatainkkal, akcióinkkal, persze úgy, hogy minden be van linkelve! Nagyon fontos a linképítés a saját szájtunkon belül is, hiszen így elsősorban a látogatók dolgát könnyíthetjük meg!

- Utolsó opció ként (ami a legmacerásabb mozzanat lehet) illik egy keresőmezőt is beszúrni, amivel egyből lehetőség nyílik az oldalban való kutakodásra!

Én ezeket a szempontokat szem előtt tartva készítettem el munkahelyem webszájtjának 404-es hibaoldalát. Most várom az értékelést és az eredményeket!

Remélem hasznos tanácsokat sikerült megosztanom veletek!

Amennyiben érdeklődés mutatkozik az online marketing témájú bejegyzésekre egyre több és több ezzel a témával foglalkozó bejegyzést teszek majd közre vagy esetleg elindítok még 1 blogot ;)

Címkék: online marketing  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr93813061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása