2008.12.14. 14:12| Szerző: RolFic

Pénteken ellátogattam az Inside Club-ba... amiért ezúton is szeretnék bocsánatot kérni magamtól!

Óva intek hát mindenkit, akinek van némi szép érzéke!

Belépő: 1500 HUF, 1 sör plusz 2 pohár pezsgő 2000 HUF, zene xar, emberek.... ejj!

Nah 1 aztán biztos, én oda többet nem teszem be a lábam. Valszeg senki sem bánja, de legalább megmentem magam a szenvedéstől.

Igazság szerinte nem értem mire jók ezek a "sznob" diszkók? Miért megy oda mindenki, amikor ugyanezt megkaphatja máshol, olcsóbban, jobb arcok között...

Szóval szerintem ha tehetitek inkább kerüljétek el, és menjetek más helyekre, pl: Szilvuplé... stb!

Címkék: budapest buli éjszaka rivjú  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr51822281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása