2008.12.22. 17:02| Szerző: RolFic

Gondoltam megosztom a kedves olvasóimmal, hogy mit is érdemes manapság hallgatni a magyar zenekarok közül... Amit érdemes rólam tudni, elég válogatós vagyok zenei téren, ezért naggyon kevés olyan banda van amit én konkrétan szeretek. De manapság sikerült találnom két király bandát!

Az első a Maszkura és a Tücsökraj:

Ők kifejezetten dinamikus jazz muzsikát játszanak, nagyon király zenészekkel, és egy naggyon alter szövegeket író énekes csókával (ő Maszkura, talán néhányan már ismerik régebbről, hip-hop pályafutása kapcsán). A srácok egyenként is kiváló muzsikusok, hát még így együtt. A legszimpibb a dobos srác, aki talán az elmúlt évek legpozitívabb "dobos" arc a szememben: hiszen képes nagyon szerényen, ha kell halkan, finoman bánva a dobokkal is berosáltatni a közönséget... királyul nyomja, és mivel még fiatal, komoly út állhat előtte! Én mindenesetre drukkolok!

A második a Propeller Band:

Ők egy 3 fős kőkemény, tökös funky-t nyomató banda. Az én basszeros szívemhez nagyon közel állnak a basszustémák, így egyértelmű volt, hogy megszeretem a muzsikát! Királyul adja a basszusgitáros arc, és nagyon egyben vannak a számok. Szövegileg nem a legbonyolultabb, de az egyszerűség gyönyörködtet!

Tehát kedves emberek hallgassatok bele ezekbe a zenekarokba, szerintem mindenképp megérnek egy misét! :)

Címkék: zene  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr29836925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása