2009.01.07. 11:48| Szerző: RolFic

Most jutott eszembe, hogy összefoglalom mi is történt velem 2008-ban:

Év elején sikerült lediplomáznom. Immáron hivatalosan is Közgazdász lettem (Angol Szakfordító-Tolmács szakon). Csak ugyebár a diploma átvételéhez még kellett egy csudaszép Német nyelvvizsga is amit sikerült 1-2 hónapon belül abszolválni, szóval átvehettem a keményfedeles Diplomámat :)

Valamikor még Márciusban felmondtam régi melóhelyemen (30 napos felmondási idő), amit heves munka keresés követett... Sok-sok interjú: sok tapasztalatot szereztem arról, hogyan is adjam el magam adott helyzetben. Nagyon sok helyen jártam, sok mindent megláttam... és végül kikötöttem a jelenlegi helyemen ami már az Online területhez közelebb áll (legalábbis az én munkaköröm).

Az év folyamán több mint 60 koncertünk volt a Club Erával, szóval zenei szempontból egy nagyon sikeres évet zártunk/zártam :) Érzelmek terén tekinthető valamiféle bukásnak ez az év, hiszen nyáron véget ért kb 2,5 év hullámvölgyekkel teli kapcsolata... Azóta nem volt egy stabilabb sem...

2008 legjobb döntése egyenlőre úgy tűnik, hogy a MÜTF Online Marketing Szakközgazdász képzése volt részemről! Igazán tetszik, és szeretem amit tanulok! Úgy érzem nekem mindenképp ezen a területen kell majd kamatoztatnom tehetségemet... Eleinte valamilyen nagy-nagy cégben, aztán a sajátomban!

Talán ezek voltak a főbb támpontok amit érdemes megemlítenem, akár érdekel valakit akár nem :) Ez a kis összefoglaló inkább magamnak szólt, és az esetlegesen idetévedő ismerősöknek!

Címkék: életmód életérzés  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr33863147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása