2009.01.29. 09:05| Szerző: RolFic

Tegnap (2009.01.28-án) sikerült végre eljutnom a Nagy János Trió színvonalas Jazz koncertjére. A zenekarról annyit illik tudni, hogy a magyar zenei élet kiválóságai játszanak benne: Banai Szilárd - Dob; Nagy János - Zongora; Szappanos György - Basszusgitár plusz ezúttal vendégzenészként játszott: Lutz János - Nagybőgő.

Free jazzesen indult a koncert, aztán átváltottak Charles Mingus számaira (én kérek elnézést, de személy szerint csak 1-2 számot ismertem, pl.: Good Bye Pork Pie Hat). Sok-sok szólóval tűzdeltek természetesen minden számot. Szilárd végig szerénykedett, így sajnos csak egy dob szólót hallhattunk tőle, de akkor aztán rendesen oda tette magát. Szappanos György-ről tudtam, hogy kiváló basszusgitáros, de az valahogy eddig nem jött át nekem, hogy ennyire jól Slapp-el (nyilván azért, mert most hallottam őt először). Ő egyébként egy csoda szép 5 Húros F-bass-en játszott, amelynek hangja nagyon szépen passzolt a stílushoz. Nagy János iszonyat el tudott szállni a szólóival, de hát valljuk be mi más lenne a dolga egy igazi jazz zongoristának :) Lutz János is sokszor odatette magát, és természetesn abban sem volt hiba.

Összességében egy kiváló koncertet hallhattam mindössze 500 HUF-ért!

Az Artkatakombáról annyit érdemes tudni, hogy egy igen családias kis hely, ahol rendszeresen lehetünk szem-és-fül tanúi kiváló zenéknek, képeknek, "kultúrális" élményeknek. Én eddig 2x jártam ott, de még nem sikerült csalódnom. A legnagyobb probléma, hogy kicsi az egész helyiség, viszont talán ettől lesz olyan családias a légkör. Eddig csak a csapolt Sopronival próbálkoztam, 390 HUF/korsó áron.

Érdemes nyomonkövetni az ottani történéseket, programokat mert úgy látom elég sok gyöngyszem bújik meg náluk.

Még több ilyen helyet Budapestre!!!

...és ha tudtok még hasonlókról, szóljatok bátran!!!

 

Címkék: budapest zene koncert rivjú  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr41909744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása