A Seroundtable oldalon olvastam egy érdekes bejegyzést arról, hogy a Google "Did you mean" - magyarul: "Keresési javaslat"-a árthat a SEO-soknak.
Az érvek ellene: holott az adott szóra/kifejezésre (általában elírás miatt vagy ritkán használt kifejezés esetén) te lennél az első a találati oldalon viszont, a Google a "Keresési javaslata" miatt 2 hellyel hátrébb kerülsz...
Az érvek mellette: hosszú távon segítségére lehet a felhasználóknak, és még relevánsabb találati oldalakat eredményezhet.
Én személy szerint nem mondanám, hogy konkrétan ártana a SEO-nak, hiszen valószínűleg nem elírt szavakra/kifejezésekre optimalizáljuk a szájtunkat. Az elsődleges cél a "Keresési javaslattal" pedig az lenne, hogy a mi Google barátunk megkönnyítse a dolgunkat, és még kényelmesebbé tegye a neten való kutakodást.