2009.02.10. 20:24| Szerző: RolFic

Ma kaptam meg az első csodásan lefordított "agyar" SPAM-et! :)

Íme:

Barrister CRISTIAN BROWN
Plot 815, RUE 11, Cotonou,
BENIN KÖZTÁRSASÁG,
Telefon: +229-93003728
EMAIL: cristianbrown@euro26.hu
 
  
Eszközállománya én elhunyt CLIENT
 
  
I am Barrister Cristian Brown (esq.) a Solicitor személyes ügyvéd, a fenti név ügyfelet enyém, állampolgára Ön országában, aki a szervizelést kapcsolt vállalkozás az elektromos Hatóság itt Benin Köztársaság. Kitüntetik a szerződést érdemes huszonhárom millió USA dollár (US $ 23000000,00). Azonnal ez a szerződés aláírásakor jellemző volt, a kezdeti összeg kilenc millió, hatszázezer USA dollár US $ 9,600, 000,00) fizettek neki a mobilizálásra díjat lerúg a szerződést.
 
Azt kitöltve, amíg ez a szerződés, ha a fennmaradó (US $ 13400000,00) kell fordítani rá. Az április 21 2004 ügyfelem, felesége és három gyermek vett részt a kísérteties motoros baleset mentén B adagry gyorsforgalmi út. Sajnos, az utasok a jármű vesztették életüket. Ügyfelem volt sikeres, és egy családos ember számára, aki elég szerencse előtt a korai halál.
 
Azóta volt több vizsgálatok révén a nagykövetség található bármely ügyfeleim terjeszteni relatív, de ez a gyakorlat bebizonyította sikertelen után több sikertelen kísérletet.
 
Nem túl hosszú a korai halála után, a fennmaradó egyenleget dollár 13400000,00 jóváhagyták. Most a pénz még mindig nem várt úszó a függő számlán az offshore levelezés fizetési központ Európában. Úgy döntöttem, hogy nyomon kövesse a rokonait az interneten keresztül, hogy keresse meg a családtagjai nem sok előrelépés volt rögzíteni. Véletlenül, jöttem át a nevét és az én meglepetés, mert viseli a hasonló név az ügyfelem. Értelmében én a közelség és az elhunyt közvetlen hozzátartozóinak, én nagyon is tisztában ügyfelem kapcsolódó dokumentációt ts, amikor a szerződést megkötötték, és kivégezték. Én nagyon szakmailag indokolt, és úgy érzem, hogy jogilag helyes, hogy Ön, mint a közeli hozzátartozók én elhunyt ügyfél számára, annak érdekében, hogy ki lehessen fizetni a fennmaradó szerződés alapok balra a bank, így én a kapcsolatot veled.
 
Én ezt a lehetőséget kínál Önnek a kapcsolatot, hogy segítséget nyújtson hazaszállítására a pénz és a tulajdon lemaradtak a ügyfelem előtt kijelentette, hogy elkobozzák, vagy használhatatlan, a bank által, amikor ezek a hatalmas Betétek benyújtását. A Nemzeti Hatóság által Electric nekem egy nyilatkozat az ügyvédje, hogy az elhunyt, hogy a közeli hozzátartozók, vagy a fiók elkobozták a következő tíz munkanapon belül a hivatalos mert sikertelenek voltak a helyüket a rokonok több, mint 1 év, amit kerestek , keresek adja be Önnek, mint a legközelebbi rokon vagy családtag az elhunyt hiszen vannak olyan előnyt, az ugyanabban az országban, úgy, hogy az ennek a fennmaradó szerződés alapok értékelni $ 13,4 millió dollár lehet fizetett neked.
 
Majd mindkét részvény alapok, majd megállapodtak a megosztási arány, mint mi eljárni, egy bizonyos összeget kell minden felmerült költségekre és az adomány jótékonysági szervezeteknek. Én már az összes szükséges jogi dokumentumokat, amelyek alapján vissza minden igényt is tehet. Minden, amit igényel a te becsületes együttműködést annak érdekében, hogy lássuk, ez az állítás révén. Garantálom, hogy ez alatt hajtják végre a törvényes előírás, hogy védje meg semmilyen jog megsértése. Kérjük, lépjen kapcsolatba velem e-mailben (cristianbrown@euro26.hu) vagy telefonon (+229-93003728) annak érdekében, hogy megvitassák minket tovább.
 
Megkülönböztetett tisztelettel,
Barrister Chris Brown (Esq.)

Címkék: google  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr20935470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása