A SEO fórumon kezdtem bele tanakodni, hogy milyen is lehet az ideális gerilla kampány?
A lényeg az lenne, hogy nem szokványos módon megragadjuk a célcsoportunk figyelmét.
Nagyon kreatívnak kell lenni ahhoz, hogy sikeres kampányt futtassunk! Manapság szerintem a legsikeresebb gerilla kampány a Pepsi-é volt: Csak egy valaki kap ajándékot a Mikulástól. A videó, streaming, stb költségek elég magasra rúghattak ezesetben, ezért valószínűleg egy kis cég számára ez nem opció.
A legsikeresebb Gerilla Kampány - szerintem - nemzetközi szinten az Ideglelés c. film körül volt. Gyakorlatilag fillérekből előállították magát a terméket, és fillérekből sikerült megoldani a promótálást is, online fórumokon, offline filmvetítéseken, stb. Sikerült beültetni a bogarat a "véleményvezérek" fülébe, és hirtelen feltámasztani a hype-ot!
Bármilyen eszközöket is használunk (matrica, firka, plakát, youtube videó, stb) a fenti kell hogy legyen a célunk. Hiszen akkor fog sikeresen terjedni tovább, ha elérjük a célcsoportunk fontos tagjait, bloggereket, fórumereket, esetleg újságírókat, akik majd felkapják a kampányunkat, és eljuttatják széles tömegekhez ingyen!