2009.03.09. 15:35| Szerző: RolFic

Múlt héten aki el-el szokott látogatni hozzám a blogra, könnyen észrevehette, hogy nem írtam semmit!

Ez nem azért van, mert feladtam volna a harcot az éterben, hanem azért mert otthon valahogy nem tudok postolni. Nincs kedvem nagyobb gépelésbe/gondolkodásba bocsájtkozni :)

Mivel múlt héten kissé beteg voltam, úgy döntöttem inkább otthon maradok, és rápihenek a Berlin-i kiruccanásunkra. Ami többé-kevésbé sikerült is...

Az út iszonyat hosszú volt, és nagyon xarul is indult legalább: mert indulás előtt sikerült odacsuknom a jobb gyűrűsujjamat, igen erősen a bejárati ajtóm becsukásakor. Azt hittem, hogy kb. összeesek az örömtől. Így kénytelen voltam az egész hétvégi buli/koncert szezont, 1 egész fontos ujj használata nélkül végignyomni (basszusgitárt és derbukát püfölve egyaránt).

Berlinről annyit tudok elmondni, hogy semmi extrát nem találtam abban a városban. Gyakorlatilag olyan volt mintha Pesten, vagy bármely más "cityben" jártam volna. Nyilván meg van Berlinnek is a maga szépsége, csak sajnos annyi időnk nem volt körbejárni.

Egy biztos alter körökben mozgóknak ajánlanám a Zapata nevű "industrial sztájl" beülős/kortárs helyet. Igen érdekes dolgokkal találkozhat ott az ember!

A koncertünk szerencsére igen jól sült el, bár kevesen jöttek el, de a közönség "lelkére" nem lehet panasz. Kis-nyugis családias koncert a Szimplában, Berlinben, ilyen is kell! :)

Címkék: zene koncert buli  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr87991544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása