2009.03.23. 16:17| Szerző: RolFic

Beültettem a Google Friend Connectet a másik, koncert ajánlókkal foglalkozó oldalamba. A szájt még igen csak gyerek cipőben jár, de egyelőre nagyon lelkes vagyok.

Úgy gondolom, hogy nagy-nagy jövő van az ilyen jellegű blogokban, hiszen sokkal részletesebb infót ad, mint mondjuk az Est.hu.

A zene összeköt minket - ebben segíthet a Google Friend Connect és persze az RSS is (ami egyelőre nem tudom miért, de lassan frissül). Tehát miért is ne csatlakoznánk ilyen szájtok közösségéhez?

Én pl nagyon szeretném, ha egy helyen megtalálnék "szinte minden" olyan koncertet, ami engem érdekelhet. Nem pedig nekem kéne kikeresgélnem a napi kb 40 koncert közül, hogy mi az ami érdekelhet.

Az egész a kényelemről és a networkingről szól! - ezek pedig egyre fontosabb dolgok a mai online életben...

Itt is szeretném kihangsúlyozni, ha bárki szeretne részt venni a budapestikoncert.blog.hu szerkesztésében, bátran jelentkezzen nálam!

Címkék: google honlap  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ficc.blog.hu/api/trackback/id/tr261020455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása